BARCELONADA ’19

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO del nostre institut han participat per segon any consecutiu a la Barcelonada i ho han fet genial. Felicitats nois/noies!!!

La Barcelonada és una activitat adreçada als nostres joves que els ha de permetre saber localitzar qualsevol punt de la ciutat tot combinant els mitjans clàssics amb l’ús de les darreres tecnologies (internet mobile, geolocalització, xarxes socials, codis QR, realitat augmentada …).

A l’edició d’enguany hi han participat uns 2.200 alumnes, alguns d’ells vinguts de la resta d’Espanya. Com a novetat aquest any hi destacava una prova sobre barreres arquitectòniques, i unaltre que tenia com a fi fer una mapa acústic de la ciutat de Barcelona.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *