Videoclip projecte eTwinning

Us compartim el videoclip de la cançó que van estar treballant els alumnes de 3r a l’optativa de francès el curs 2020-21, en el marc d’un projecte eTwinning amb l’institut Joseph Delteil de Limoux. La idea era que els alumnes d’ambdós instituts composessin la lletra d’una cançó contra el racisme i la discriminació en francès i en castellà i que, posteriorment, protagonitzessin un videoclip, que s’hauria enregistrat durant els dies de l’intercanvi. Malauradament, degut a la pandèmia i a les restriccions sanitàries, els viatges no van tenir lloc i, conseqüentment, tampoc la gravació del vídeo. Tot i així, el professor responsable de l’institut francès va continuar el projecte pel seu compte durant aquest curs i ha pogut enllestir un vídeo de la cançó que, tot i que queda molt lluny de la primera idea que havíem tingut, recull bé el missatge que van voler transmetre els alumnes d’ambdós instituts.