Suport a Palestina

Ahir, L’Ajuntament de Sant Esteve de Palautordera va aprovar una moció de suport a Palestina i condemna de les accions d’Israel presentada per l’Institut Can Record, amb l’acord del claustre i l’alumnat.

La moció, llegida en el Ple per l’alumna Helena Álvarez-Mon, demanava a l’ajuntament reiterar el seu compromís amb la defensa dels Drets Humans, pressionar per l’obertura de corredors humanitària a Gaza; posicionar-se institucionalment a favor de l’alto el foc, la resolució pacífica d’aquest conflicte i el suport al poble palestí i a la seva sobirania; i reclamar l’aplicació del dret internacional i el compliment de les resolucions de l’ONU referents al retorn dels refugiats palestins, la fi dels assentaments il·legals i la retirada de les tropes israelianes dels territoris ocupats.

Des de l’ajuntament van valorar molt positivament la iniciativa, el fet que l’institut prengui partit i van celebrar la implicació i compromís de l’alumnat.