Sortida de cohesió

El divendres 29 d’octubre de 2021 es va realitzar la sortida de cohesió amb tots els grups d’ESO de l’Institut de Can Record per l’entorn del nostre municipi. Cal esmentar que l’any anterior no va ser possible fer-la a causa de la Covid-19. El recorregut escollit anava a càrrec dels alumnes que feien la ruta amb bicicleta de muntanya.

Aquest any les activitats més destacades han estat el joc d’acolliment que van fer els alumnes de 4t als de 1r d’ESO, i el multitudinari partit de futbol entre els alumnes de 2n i 3r d’ESO.