Sortida al Museu de la Ciència i la Tecnologia de Catalunya

El passat dijous 21 d’abril, els alumnes de 3r d’ESO varen visitar el MNACTEC. En primer lloc, els nois i les noies van fer una visita guiada a l’exposició permenent “Enérgeia”. Conèixer l’evolució de l’energia i poder fer activitats interectives sobre les diferents fonts d’energia, va ser una bona experència en la que els alumnes aplicaren els coneixaments adquirits durant el curs. Després, tingué lloc una gincama pel Museu. Van haver de resoldre diferents qüestions i cercar diferents objectes relacionats amb les demés exposicions permanents: la fàbrica tèxtil, l’enigma de l’ordinador, tot és química, viva Montesa, el transport, Homo Faber i el cos humà.