Setmana del Suport Vital Bàsic a l’institut

A l’institut durant la primera quinzena de maig tots els alumnes han practicat amb maniquís la seqüència per a fer ressucitació cardíaca en cas d’una aturada sobtada, també han practicat la posició lateral de seguretat i la maniobra  en cas d’ennuegament.
La formació que han rebut forma part del Programa Educatiu en Suport Vital que difon el Consell Català de Ressucitació conjuntament amb el Departament d’Ensenyament a través de professorat format del centre.
Al final de l’etapa els alumnes de 4t d’ESO que ho desitgin podran examinar-se i obtenir un certificat.
Aquesta formació s’imparteix a través de la matèria d’EF i  també hi col·labora la matèria de biologia.
Tots els alumnes han posat molt interès en aquest aprenentatge i poden compartir l’experiència amb les seves famílies.