ROBOTSENY 2018

Dissabte 9 de juny, l’Institut Can Record va participar en la ROBOTSENY que es va celebrar a Sant Celoni. Aquesta és una jornada de difusió de la Ciència i la Tecnologia, on participaven diferents escoles i instituts de la zona del Baix Montseny.

Durant el matí es va desenvolupar la ROBOTSENY KIDS, vam participar tres equips formats per alumnes de 2n d’ESO. ROBOCORD 1: Júlia Rodríguez, Mariana Conti, Ruth Piqué, Dèlia Llopis, Jan Coronado i Arnau Vilarasa. ROBOCORD 2: Joana Planas, Daniela Turchin, Marc Jubany i Martí Llopis. Van competir amb altres instituts i escoles de secundària del Baix Montseny, desenvolupant diferents reptes que havia de resoldre un robot que prèviament havien muntat i programat a classe. L’equip Robocord2 va aconseguir el Premi a la Prova in Situ. El tercer equip format per Martina Guerao, Jana Sala, Martí Samón, Arnau Balada, Duna Llorens, Núria Cobo, Quim Vilà, Alexandra García, Gara Galán, Laia Cervera i Paula Pérez van defensar davant diferents jurats la proposta de conservació del patrimoni de Sant Esteve de Palautordera, mostrant i explicant les maquetes que han construït amb diferents elements patrimonials i la possibilitat de consultar la informació que havien preparat amb un codi QR. Cal destacar la decoració de la parada que va ser tot un èxit, amb paraules dels propis alumnes «va quedar molt bé i ens ho vam currar molt», i el resultat va ser molt positiu, aconseguint el Premi a la Millor Publicitat de la Fira Científica.

Va ser un matí emocionant, divertit on els alumnes es van implicar molt. Tot aquest projecte és el resultat del treball, la implicació i la suma de moltes hores de classe, així com de l’esforç dels alumnes participants i l’orientació i el treball de les professores. També volem agrair als pares que ens van acompanyat a la jornada. Ens van ajudar, animar i recolzar en tot moment. Moltes gràcies!

MOLTES FELICITATS A TOTS !!!!!!