Retorn i Recollida de llibres Socialitzats

Recordeu que el dia 4 de setembre de 17 a 20h recollirem tots els llibres que encara no hàgiu tornat del curs 17-18.

Els dijous 6 i divendres 7 de 17 a 20h podeu venir a recollir el vostre lot de llibres pel curs 18-19. El cost del lot és de 80€ per els alumnes de 1r a 3r d’ESO (20€ de quota de l’Ampa, 56 € de la socialització de llibres i 4€ de l’agenda).

En el cas dels alumnes de 4t d’ESO el cost és de 130€ (80€ + 50€ de fiança, que es retornarà a final de curs quan es retornin tots els llibres).

Recordeu siusplau de folrar tots els llibres quan se us entreguin, depèn de tots que els poguem mantenir en bon estat.

Aquí tens més informació sobre el contracte de socialització