PREMIS PROVES CANGUR 2021

Com cada any molts des alumnes de l’Institut Can Record han participat a les Proves Cangur 2021 que organitza la SCM (Societat Catalana de les Matemàtiques).

Amb orgull i satisfacció us fem saber que tres dels nostres alumnes de 3r d’ESO han obtingut uns resultats molt destacables. Aquests alumnes són:

VICTOR VALIENTE 159è  menció especial per estar entre l’1% de millors concursants.

CANDELA OSBERGER 40a    menció especial per estar entre l’1% de millors concursants.

NIL VILANNA 13è    premi B de Tercer d’ESO.

Ell dia 16 de juny al Palau de Congressos de Barcelona es va celebrar l’acte d’entrega de premis  i la SCM ens ha fet arribar un parell de fotografies  on surt en Nil i que volem compartir amb tots vosaltres.

Esperem que us agradin! Bon estiu!