Participació de l’Institut Can Record a la Cursa per la Marató TV3

El passat diumenge 27 de novembre, cinc alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Can Record van participar com a voluntaris per fer suport a la cursa que es va fer pels voltants de Sant Esteve de Palautordera organitzat des de trail xics Montseny i per vendre detalls per la Marató TV3. Remarcar que un parell d’alumnes van fer demostració de com actuar davant una Aturada Cardiorespiratòria fent ús del DEA davant els participants a la cursa, i durant el matí van anar ensenyant a ciutadans de totes les edats com fer compressions. Tots aquests alumnes han rebut formació durant quatre anys dins el Programa de Suport Vital als centre educatius del Departament d’Educació amb col.laboració del Consell Català de Ressuscitació.