La Maternitat d’Elna

El 3 de febrer l’alumnat de 4t d´ESO va tenir el plaer d’escoltar la xerrada sobre “Exili republicà i la Maternitat d’Elna” a càrrec de l’escriptora i historiadora Assumpta Montellà.

Una visió de la realitat del passat que, malauradament, es repeteix als nostres dies, amb tots aquells desplaçaments forçats cap a les costes de la Mediterrània.

Els alumnes varen gaudir molt de l´experiència i esperen amb impaciència la possibilitat de visitar la Maternitat a Elna i les platges d’Argelers tan aviat com sigui possible.