JORNADA MUNDIAL PER L’ATURADA CARDÍACA

El dia 16 d’octubre a l’alumnat de l’institut Can Record va participar en la jornada mundial de l’aturada cardíaca. A l’estona de l’esbarjo es va simular socórrer un parell d’aturades cardíaques. Vam utilitzar dos maniquís de pràctica. Dues professores van iniciar tota la seqüenciació de l’algoritme de RCP , fent dos minuts de RCP i a continuació els  alumnes anaven fent relleus de 30 compressions. El dia 23 d’octubre ho vam tornar a repetir.

Una altre activitat que van realitzar alumnat de 4t d’ESO va ser mostrar a l’alumnat de 6è de Primària de l’escola Vallmanya com es fa l’algoritme per socórrer una persona que pateix una aturada cardiorespiratòria i com posar-la en PLS. Tothom va estar molt satisfet d’aquesta experiència.

Dia mundial de l’aturada cardíaca