Intercanvi dels alumnes de francès a Montpellier

Durant aquest curs, els alumnes de 3r d’ESO van gaudir d’un intercanvi amb alumnes francesos d’un institut de Montpellier (el Collège Calandreta Léon Cordas), en el sud de França, coordinat enguany per les professores de francès i de música.

Durant el mes de maig de 2019, 15 alumnes de l’institut Can Record van viatjar i romandre durant una setmana a Montpellier a casa de les famílies franceses. Van poder realitzar activitats com ara visitar el centre històric d’aquesta bonica i antiga ciutat francesa, gaudir d’esports de platja com el surf, i sobretot conèixer de primera mà aquesta cultura diferent i a la vegada tan propera a la nostra.

Durant els mes de juny de 2019, 19 alumnes francesos van visitar Sant Esteve de Palautordera i també van gaudir d’activitats culturals i lúdiques com la visita del Castell de Montjuïc a Barcelona, del barri del Call de Girona, o activitats lúdiques i esportives a Can Putxet.

Tot plegat ha estat una experiència que els alumnes qualifiquen d’inoblidable i molt gratificant. Sembla que alguns, fins i tot, volen retrobar-se aquest estiu!