Inauguració de l’Institut Can Record pel conseller d’educació Josep Bargalló

El dilluns dia 3 de febrer de 2020, el conseller d’educació Josep Bargalló ha visitat l’Institut Can Record, acompanyat de l’alcalde de Sant Esteve de Palautordera i el director dels Serveis Territorials de la zona, per inaugurar oficialment l’institut.

Durant la visita s’han realitzat els parlaments protocol·laris per part de la directora del centre, de l’alcalde i del conseller. Per finalitzar l’acte, l’alumna Ruth Piqué ha interpretat una peça musical i un grup d’alumnes ha realitzat una coreografia per agrair la visita del conseller.