El programa de mobilitat Catalunya-Quebec continuarà durant el curs 2019/2020

El programa de mobilitat entre Catalunya i el Canadà (Québec) seguirà funcionant durant el curs 2019/2020. Aquest consisteix en l’intercanvi d’alumnes quebequesos per estudiar durant tres mesos a Catalunya i poder desenvolupar les seves competències en espanyol i d’alumnes catalans al Quebec durant tres mesos més per desenvolupar les seves competències en francès.

La setmana passada, 9 alumnes van presentar-se a les proves de selecció dels 2 nous candidats per accedir al programa. Cada Institut pot presentar 2 alumnes al Departament d’Educació, aquest s’encarrega de coordinar-ho conjuntament amb el seu homònim al Québec.

Esperem que, com aquest curs en Roger Arola amb en Thomas Gouin, els hi trobin un/a company/a canadenc per poder viure l’experiència.

I parlant d’en Roger… tenim notícies de què, malgrat el fred, l’experiència està sent molt bona, de què ha fet bastants amics i… sembla que l’hoquei se li dóna bé!

Molt records i fins molt aviat!!