El Journal Voyageur acaba d’arribar a Can Record!

Un any més, els alumnes de francès de l’institut Can Record escriuran cartes adreçades a un grup d’estudiants d’11 i 12 anys de l’École Saint-Jacques a Shawinigan (Québec). Acabem de rebre un quadern amb moltes presentacions dels estudiants quebequesos que expliquen com és el lloc on vieun, què fan, i senten curiositat per conéixer la vida a d’altres països arreu del món. Quan els nostres alumnes hagin respost a cada carta, ens encarregarem d’enviar el Journal Voyageur (Diari viatger) a una altra destinació, potser Costa d’Ivori, potser Itàlia, potser Argentina… I així el diari anirà voltant una mica fins a ser retornat a aquells nens i nenes del Québec que rebran amb il·lusió el regal que representen tot un plegat d’experiències compartides més enllàjournal-1 de les fronteres.

journal-2