Intercanvi Catalunya-Québec: comiat d’en Thomas Gouin

Aquest divendres 30 de novembre, els alumnes de 4t de Can Record han tingut el bonic detall de dedicar-li una breu però intensa festa de comiat a en Thomas Gouin, l’alumne que, enguany, ha vingut a fer l’intercanvi des del Canada amb en Roger Arola i la seva família (el mes de gener, per cert, serà en Roger qui creuarà l’Atlàntic), dins el marc dels intercanvis Catalunya-Québec organitzats per “Éducation Internationale” conjuntament amb el Departament d’Ensenyament.

En Thomas va arribar a Sant Esteve de Palautordera el 9 de setembre, fa gairebé 3 mesos. El seu caràcter extravertit i sociable han afavorit una integració força ràpida a l’institut, fent amistats amb alumnes de totes les edats, tot i les diferències culturals existents.

Thomas, t’agraïm la teva visita i esperem que t’emportis tants bons records com n’has deixat.