Celebració dels 10 anys de Can Record

Aquells barracons que anaven arribant d’un en un al costat de la masia de Can Record, ara ja fa deu anys que hi són i han fet arrels i tot. Possiblement, la majoria d’alumnes que els van estrenar ara estan acabant la carrera universitària. I els que han començat aquest any, amb sort, podran acabar l’ESO en un edifici nou.

Encara que l’institut el formin uns quants barracons, els primers dies d’aquesta nova etapa impressionen sempre: tothom és més gran que tu, estàs en un lloc completament diferent amb professors nous, companys nous i un entorn nou que, s’ha de dir, fa molt goig.

Però això d’aquí poc canviarà i les properes generacions ja podran estudiar en un edifici en condicions, amb parets de maons i passadissos interiors. L’edifici nou estarà situat a l’altre costat de la masia i, com sempre, s’hi podrà arribar a peu, en cotxe, en bici o en autobús.

Quan l’institut faci 20, 25 o 30 anys, ja se celebraran al nou centre, però la festa del desè aniversari serà l’única que farem als barracons, i també servirà per acomiadar-los.

La festa dels deu anys se celebrarà el dia 2 de juny a partir de les 20:00 a Can Record. Els alumnes ja l’estem preparant: els de la classe de Visual i Plàstica han fet un tapís a l’entrada del centre on hi posa “10 anys Can Record”, i unes xapes commemoratives; els estudiants de música estan preparant una cançó que es podrà escoltar a les ràdios locals Vitamènia i Punt 7 a partir del mes de maig, i uns altres alumnes explicaran els deu anys de l’institut a una de les emissores.

El dia de la celebració hi haurà música en directe, fotografies de records, hi assistiran antics alumnes i hi podrem trobar altres sorpreses.

Així doncs, esperem que el vespre del 2 de juny estigui ple de records i la festa sigui tot un èxit.

Àudio dels alumnes de Can Record convidant – vos a la celebració dels ” 10 anys “