Carnestoltes 2020

El divendres 21 de febrer de 2020 es va celebrar la festa de Carnestoltes al nostre institut. Una vegada tots/es disfressats/des vam baixar al pati per desfilar davant la resta d’alumnes i professors/es. Els professors/es no tutors/es van ser el jurat encarregat d’escollir les millors disfresses. Es van establir tres categories diferents i els resultats van ser:

Millor coreografia: 4t B (funeral)

Millor missatge: 3r B (estereotips)

Millor disfressa: 2n A (hippies)

Per finalitzar la festa alguns alumnes del nostre institut ens van oferir un concert tocant diferents cançons de rock internacional.

Les fotografies de la jornada de carnestoltes les podeu trobar en el següent enllaç:  https://photos.app.goo.gl/CwP5U32YskBLC1cs7