Regalem solidaritat. Regalem felicitat

REGALEM SOLIDARITAT

Tot i que molts ho hem oblidat, el Nadal no és rebre, sinó donar”

Nosaltres, els alumnes de 1r d’ESO de l’Institut de Can Record, hem tingut la idea de celebrar aquest Nadal d’una manera diferent i més especial. En comptes de fer l’amic invisible amb la classe, que és el que hem fet cada any, va sorgir la idea de comprar regals pels nens i nenes que aquest Nadal no en tindrien. La iniciativa, la van idear un parell d’alumnes que li van proposar a les mestres, i amb la seva ajuda la van explicar a la resta d’alumnes de 1r. La idea va ser rebuda amb il·lusió, i tot i que al principi hi van haver alguns dubtes, al final tots vam estar d’acord en dur-la a terme, perquè tots creiem que nosaltres ja tenim molts regals i trobem molt bonic i solidari que uns nens que potser aquestes festes no en tindrien, amb el nostre gest en tindran i els podran disfrutar i gaudir.

Ara que ja tenim la iniciativa, la vam posar en pràctica. Les tutores van parlar amb direcció i aquesta es va fer càrrec de buscar una entitat que ho repartís als nens.

Per anar a comprar els regals, ens vam organitzar en grups d’unes quatre persones, i es va establir una data límit perquè cada grup portés els regals a l’institut. En el tema dels diners, cada membre va aportar els diners que ell/a anava a gastar-se en l’amic invisible, a més, un grup tenia estalviats uns 90€ de fer una paradeta, els quals ja anaven destinats a una causa solidària, i van decidir que fos aquesta. Entre les dues classes, aproximem que podrem donar uns 25 regals.

La data màxima per portar els regals és divendres 14 de desembre, i aquest dia vindrà un grup de persones per recollir-los, i així aquest Nadal els nens els podran rebre.

Aquesta iniciativa ens ha agradat molt, i ens sentim feliços de que gràcies a ella aquest Nadal més nens podran disfrutar d’un bon regal.

Així que esperem que l’any que ve la resta del l’institut s’hi apunti, i entre tots

REGALEM FELICITAT!

Escrit per les alumnes de 1r d’ESO Candela Osberger, Júlia Alba i Júlia Bernadet.

1. Majka Llibre i Massaguer

Les vostres tutores ens sentim molt orgulloses d’aquesta iniciativa que heu tingut. Desitgem que aquesta llavor que heu plantat creixi i es converteixi en una tradició en aquest institut. Gràcies per la vostra generositat i solidaritat. Algú serà una mica més feliç aquestes festes.

Cristina Garcia i Majka Llibre.