Taller d’acrobàcies i malabars

Els dies 6 i 7 de febrer de 2017, els alumnes de tercer i quart d’ ‘ESO han gaudit practicant amb diferents tipus de malabars i acrobàcies a les instal·lacions de les Escoles Velles.

Aquests dies la classe d’Educació Física s’ha transformat en un taller, en el que cada alumne ha pogut provar i experimentar amb diferents tipus de malabars: diàbolos, pals xinesos, rulos, mocadors, maces, carioques, pilota d’equilibri, etc. També s’han col·locat xanques i han descobert com és caminar des d’alçada . S’han enfilat i han fet equilibris al slag line. Han fet rodar el monocicle i han fet un treball de base per a les acrobàcies.

Els monitors que han conduït l’activitat formen part de l’Associació La Gralla, una empresa que es dedica a fer espectacles de carrer i a fer tallers arreu del país i a fora a l’estranger.

Tothom ha participat activament i s’ho ha passat d’allò més bé, i han posat a prova l’autosuperació personal.

Aquí podeu veure les fotos!