FESTA DE NADAL a Can Record

El dia 20 de desembre va tenir lloc la festa de Nadal en el teatre de Sant Esteve de Palautordera. Tothom hi va participar, alumnes i professors/es. Aquest és el vídeo que en mostra el resum.

Regalem solidaritat. Regalem felicitat

REGALEM SOLIDARITAT
“Tot i que molts ho hem oblidat, el Nadal no és rebre, sinó donar”
Nosaltres, els alumnes de 1r d’ESO de l’Institut de Can Record, hem tingut la idea de celebrar aquest Nadal d’una manera diferent i més especial. En comptes de fer l’amic invisible… Llegeix més»

La vida en un castell gòtic.

Dimecres 7 de novembre els alumnes de 2n d’ESO van viatjar al segle XIII, gràcies a la visita del castell de Montsoriu. Primer anaren al Museu Etnològic del Montseny “La Gabella” a Arbúcies. En allà van poder estudiar els diferents objectes que s’han trobat en… Llegeix més»

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2023

D’acord amb la publicació de la Resolució ENS/3014/2023, de 30 d’agost de 2023, per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per a la renovació parcial dels membres del consell escolar dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics, la Directora d’aquest centre… Llegeix més»