Concurs de Relat Breu de Catalunya

El 16 i 23 de març un grup d’alumnes de 2n va participar en el 42è i 59è concurs de joves talents de relat curt, patrocinat per Coca Cola. El 16 es va realitzar el concurs en català i el 23 en castellà. El concurs va ser a la Universitat Politècnica de Girona. En el de català van anar-hi la Nadia, l’Emma, la Liliana i en Martí. En el relat havia de sortir la frase “Tinc la riquesa de no voler ser ric”. En el de castellà van anar-hi la Maria Negre, la Marina, en Jesús, en Samuel i la Noa i la frase era “Era necesario parar el tiempo”. Ens van deixar 2 hores per fer el relat. Va ser una gran experiència perquè estàvem en una sala universitària amb uns 100 alumnes més. Ara estem esperant la decisió del jurat. A veure si hi ha sort.

Emma Pous, Nadia Tenrero, Marina Luis, Maria Negre