Certamen de lectura en veu alta

La Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, en el marc del Pla Nacional de Lectura (2012-2016), organitzen el Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en veu alta.

La dinàmica i la planificació del Certamen pretenen engrescar l’alumnat a millorar la lectura en veu alta i així arribar al gust per la lectura.

Cada centre escolar pot participar en el Certamen amb un representant per categoria en les categories individuals (1r cicle ESO) i un grup de tres representats per a la Tropa de Corsaris (2n cicle d’ESO).

Primer farem una selecció interna i triarem, entre els voluntaris, un o una alumne/a de primer cicle (categoria corsaris) i tres de 2n cicle (categoria tropa de corsaris) per participar-hi. En el certamen hi participen joves de tot Catalunya.