Iniciem el projecte Ajuda entre iguals

Aquest any, a l’institut, s’ha iniciat un projecte nou anomenat Ajuda entre iguals. Som uns quants alumnes que hem estat triats per ser els alumnes ajudants i ens hem anat formant per ser els alumnes amb qui es pot parlar si es té algun problema. Pots demanar consell o només perquè escoltin el teu problema.

La primera formació que vam fer va ser a una sala de la Comunitat Vedruna. La formació va ser dirigida per en Jordi Collell amb l’ajuda de la Maribel Delgado i la Caterina Ferrer. Vam parlar molt, ens van explicar diversos temes, vam fer dinàmiques i molt més.

Fa uns dies vam fer una estada a la casa de colònies de Can Maiol, per fer la segona formació. Vam arribar a la casa un dijous a les cinc i vam començar la formació amb en Jordi Collell. Vam fer dinàmiques, vam berenar, vam fer debats i molt més. L’endemà ens vam aixecar i havent esmorzat vam seguir amb la formació. Després de dinar ja vam tornar cap a casa. Va ser una molt bona experiència i ens ho vam passar genial!

Ona Cabarrocas, 2n C