Estrenem “Pares i fills”

El passat dijous i divendres, 11 i 12 d’abril, els alumnes de quart d’ESO vam representar l’obra de teatre, Pares i Fills, al teatre de Caldes de Malavella. Aquesta obra de teatre parla de la relació que hi ha entre els pares i els fills adolescents en clau d’humor. És una obra feta a partir de diferents textos que van llegir i d’altres que van escriure nosaltres mateixos.
La idea de fer teatre va sortir en una classe de tutoria, ja que era una manera d’obtenir alguns beneficis pel nostre viatge de final de curs. Així que ens vam posar a treballar. Durant unes quantes setmanes, tot l’alumnat de 4rt vam estar redactant textos, memoritzant escenes, assajant esquetxos i perfeccionant alguns aspectes. Finalment vam plantejar l’ordre de les escenes i vam anar al teatre per realitzar els assajos generals. El compromís dels alumnes amb l’obra va ser molt important, ja que molts vam saltar-nos hores de pati, pausa i, fins i tot, alguns alumnes ens vam quedar algunes tardes a l’institut per practicar les escenes. Quan ja teníem l’obra acabada vam decidir representar-la.
El dijous 11, vam fer una funció pel poble i els familiars dels alumnes de quart, els quals van quedar molt satisfets amb l’espectacle i la feina feta pels seus fills.
El divendres 12, vam representar l’obra per a tots els alumnes i professors de l’institut. Els va agradar molt i van sortir del teatre molt contents. Per altra banda, els alumnes de quart per concloure l’obra vam regalar a la Cristina Martín un ram de flors, en agraïment del seu treball, esforç, dedicació i confiança mostrada als alumnes.
La veritat és que estem molt contents del resultat final i aquí us deixem algunes fotos de la nostra funció.

Paula Arana i Mario Vázquez