Diada de Sant Jordi

El darrer 23 d’abril de 2019, dia de Sant Jordi, es van realitzar diferents activitats al centre relacionades amb el món dels llibres.
Els alumnes de tercer van començar a fer caixa pel seu viatge de final d’ESO venent roses i llibres en una parada situada a la plaça de l’església. En canvi, la resta d’alumnes del centre van participar en un concurs de bookface, que consisteix a fer del teu cos l’extensió de la portada d’un llibre i convertir-la en una foto. Tots els alumnes de l’institut vam portar llibres de casa i durant les darreres hores vam treballar en grup per crear el nostre bookface, que també havia d’incloure una petita història que acompanyés la foto.
A més a més, després de l’espectacle que ens van oferir els alumnes de quart, es van reproduir, amb motiu del certamen de booktrailers de l’institut, els vídeos dels alumnes guanyadors i se’ls va fer entrega del seu premi. Tot i que la reproducció dels booktrailers guanyadors es va fer el dia 12 d’abril, el concurs era per la diada de Sant Jordi.

Lluc Lòpez i Èrika Rodríguez