Treball de síntesi de 2n d’ESO al Cap de Creus

Els alumnes de 2n d’ESO hem realitzat el nostre projecte de treball de síntesi a la zona del Cap de Creus. Aquest treball consistia a conèixer l’entorn natural del Cap de Creus per poder elaborar uns panells informatius de la zona. Per tal de poder obtenir informació i veure amb els nostres ulls la zona a treballar ens vam desplaçar fins al Cap de Creus on vam fer una visita guiada molt enriquidora. Allà vam descobrir que aquesta zona és un espai protegit per moltes raons tant geològiques, biològiques com culturals. Ens van ensenyar les espècies que hi ha a la zona, la desconstrucció de l’antic club Mediterrané, la formació de les roques i fins i tot vam poder veure aquelles roques que van inspirar al famós pintor Salvador Dalí i que van plasmar en moltes de les seves obres. Després de tot un matí ben aprofitat, vam dinar al far de Cap de Creus on vam gaudir d’unes vistes espectaculars. A la tarda ens vam adreçar a Llançà, on teníem l’alberg per allotjar-nos. Però abans, vam fer una passejada pel port i pel poble la qual vam aprofitar per visitar l’oficina de turisme i agafar informació pel nostre treball. Alguns també van comprar el sopar d’aquell dia. Al vespre, després de sopar ens vam divertir una mica ballant a la disco i fent gresca. El dia havia sigut llarg i volíem descarregar piles. Ens ho vam passar molt bé. Al dia següent, vam anar a la platja de Llançà on vam practicar caiac amb un meravellós dia. Els darrers dies de la setmana del treball de síntesi, vam anar a l’institut per començar a crear els nostres panells informatius. Vam estar dissenyant i plasmant la informació obtinguda i els resultats van ser força creatius. Finalment, vam acabar els nostres treballs i els vam exposar davant de tots els nostres companys i professors. El resultat va ser molt positiu, perquè vam aprendre molt i ens ho vam passar genial. Aquí trobareu els treballs finals i ben aviat publicarem el vídeo de la sortida!