2n d’ESO. Socials.

Durant el darrer trimestre del curs anterior, a la matèria de Socials, les noies i els nois van treballar els murs que, arreu del món, separen famílies i amics i que generen desplaçaments de milers de persones en condicions infrahumanes. L’alumnat va treballar molt i molt intensament i els resultats van ser molt satisfactoris. Us n’ensenyem uns exemples, en forma de jocs de taula i de documentals elaborats pel propi alumnat.

Samuel Aranda, fotoperiodista, i Albert Tudela, cooperant de l’ONG “Girona acull”, van fer als alumnes dues xerrades molt interessants sobre la seva tasca periodística i d’ajuda als refugiats respectivament per completar els treballs del 3r trimestre. També vam fer una sessió de jocs de taula dins de les activitats del trimestre.