El passat 19 de febrer, els alumnes ajudants i els alumnes del projecte en dansa per la inclusió del nostre institut van participar en la Jornada d’Alumnes Ajudants i en Dansa per la Inclusió, celebrada a l’Escola Franciac i organitzada pel Departament d’Orientació del centre.
La jornada va comptar amb la participació dels professionals Jordi Collell i Carme Escudé, que van dinamitzar diferents activitats i espais de reflexió. Al llarg del matÃ, l’alumnat va participar en propostes orientades a fomentar l’empatia, l’escolta activa, la cohesió de grup i la resolució positiva de conflictes, combinant la paraula amb el moviment i l’expressió corporal.
Les dinà miques, tant vivencials com lúdiques, van afavorir un ambient de confiança i col·laboració entre els participants, reforçant valors com el respecte, la inclusió i el compromÃs amb la convivència.
Va ser una jornada molt enriquidora que consolida el paper d’aquests alumnes com a referents positius en la construcció d’una comunitat educativa més inclusiva i cohesionada.



