Sortida a l’escola de natura

Els alumnes de 1r d’ESO vam anar d’excursió a l’Escola de Natura de Banyoles, el passat dilluns 11 de febrer. Allà vam realitzar una sèrie d’activitats relacionades amb la descoberta de l’Estany de Banyoles.

Ens van explicar com s’havia format l’estany de Banyoles, ens van portar a una petita torre que s’utilitza com a mirador de tot el llac i vam pescar plàncton. Aquest plàncton el vam portar a l’escola on vam observar-lo amb l’ajuda d’un microscopi. També vam fer una activitat relacionada amb la fauna que hi ha a la zona a través d’un joc de presses i depredadors que ens va agradar molt.

Després de fer els diferents tallers, vam dinar tots en una zona de pícnic que hi ha a la vora del llac i amb la panxa ja plena vam tornar cap a l’institut.

Sabrina Martín i Mònica Zhen