Sortida a l’Escola de natura de Banyoles

El dilluns 7 de febrer, els alumnes de primer vam anar a l’Escola de Natura de Banyoles on vam fer quatre activitats per descobrir l’estany.

La primera activitat va ser la de conèixer com es va formar l’estany. Aquí ens va donar unes làmines que havíem d’interpretar per després posar-les en comú i aprendre, entre tots, la formació de l’estany de Banyoles. A la segona activitat, vam fer un joc per saber quines activitats són beneficioses o perjudicials per a l’entorn. En la tercera activitat, vam anar a pescar microorganismes a una bassa petita que, més tard, vam observar-los amb els microscopis.

I finalment, vam fer el joc de la cadena per aprendre les relacions que s’estableixen entre la fauna i la flora de l’estany.

Vam acabar el matí dinant al parc de la Draga i gaudint d’un bon dia.

Carla Faixedas i Sònia Sixto