Nova imatge de centre

logoJa fa uns mesos, des de la matèria de Visual i plàstica, es va proposar a l’alumnat de tercer i quart d’ESO l’elaboració d’un logotip per a una nova imatge de l’institut. D’entre un total de més de 100 treballs, s’ha optat per la proposta de disseny creada per l’Alba Romero Sàbat de 4t B.

La imatge vol ser una síntesi de tres realitats del nostre centre: poble, diversitat i l’entesa entre persones.
En primer lloc, pren origen en les formes de les pedres del Camp dels Ninots tant representatives del nostre poble.

En segon lloc, per mitjà del color s’ha volgut representar i fer visible la diversitat entre l’alumnat que trobem a l’institut.

Per últim, i a través de la forma generada entre les tres imatges modulars ubicades linealment, la suma. És a dir, la idea d’afrontar amb unió les situacions del dia a dia. Esperem que us agradi.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *