Visita dels alumnes de 6è de Llisses i Vinyals

Avui hem rebut al nostre centre els nens i nenes de 6è de les dues escoles de primària del municipi. L’activitat els ha permès conèixer una mica millor com és l’institut i l’ús dels diferents espais del centre. Els alumnes han estat rebuts per l’equip de professorat i l’alumnat de 1r d’ESO que els han fet de guies pel centre. Hem tingut temps també per parlar de les pors i els neguits i hem fet uns murals expressant les nostres impressions sobre el pas de la primària a la secundària.

La visita dels nens i nenes de 6è s’emmarca en el pla d’acollida a nou alumnat i està vinculada a la preinscripció escolar que està actualment oberta fins el 20 de març.

Hem acabat l’activitat fent compartint el pati. Esperem veure-us a tots i totes ben aviat pel Vern!