Versembrant Rap

Dimarts 16, i els propers 18 i 25 de març, l’alumnat de quart pot gaudir dels “Tallers de rima” que es fan com a cloenda del projecte transversal “Dones, passat present i futur”, al Casal de Joves El Kaliu. L’Ajuntament de Lliçà de Vall es fa càrrec de totes les despeses de l’activitat. Cada un dels tres grups de quart farà sis hores de tallers repartides en 3 dies.

Pau Llonch (a la fotografia), economista marxista, educador, guitarrista autodidacta, exvocalista de la banda de hatecore metal Batzak i cantant, productor i arranjador a la banda de rap At Versaris, melomen, escriptor, apassionat de la literatura i de la música, va ser l’encarregat ahir de fer la primera sessió dels tallers que organitza Versembrant. Versembrant és una escola popular itinerant, un projecte que pretén fomentar la consciència crítica del jovent, mitjançant l’art urbà i el hip hop.

El producte final d’aquests tallers és la creació d’un rap propi per part de l’alumnat. Les peces que més destaquin quant a qualitat, podrien ser gravades.