Un curs més, el darrer mes d’abril, tot l’alumnat de primer i de segon de l’ESO va participar al Big Challenge, un concurs internacional en línia on es mesura el nivell competencial dels participants pel que fa a la llengua anglesa i a la cultura dels països angloparlants.
Els guanyadors i guanyadores entre el nostre alumnat, una vegada publicats els resultats oficials, han estat:
A primer de l’ESO, el Marc Vaz amb una puntuació de 322,50 sobre 350 i l’Elena Rodríguez i la Martina Atchadé amb un empat a punts de 321,25 sobre 350.
A segon de l’ESO, la Sara Gironès amb 296,25 punts i l’A. G. amb 286,25 punts.
Cal destacar que en l’àmbit estatal, d’un total de 7104 participants, el Marc Vaz ha quedat en la posició 277 i la Sara Gironès, en la 731 de 5255 participants.
El centre agraeix la participació de tot l’alumnat i dona l’enhorabona a les persones guanyadores en especial.







