El Vern participa novament al projecte Art i Escola

Aquesta setmana s’inaugura al 4t pis del Museu de Granollers la Mostra d’Art i Escola en la qual han participat l’alumnat de 3r i  el de l’optativa d’educació plàstica, visual i audiovisual de 4t d’ESO de l’institut. La Mostra es podrà visitar lliurement del 24 de maig al 15 de juny i us animem a fer-ho amb els vostres fills i filles.

Aquest curs 2022/2023, l’alumnat participant ha reflexionat i creat les seves obres partint del concepte d’ARREL. Una idea que ens connecta amb el record, la família, la història, l’amistat però també amb la natura, la botànica, el món rural, amb l’origen o simplement, amb un punt de partida. La nostra assessora del projecte ha estat enguany l’artista visual Helena Pielias.