Dels ancestres al nostre mar

El divendres 4 de juny l’alumnat de 2n d’ESO va presentar l’espectacle “Dels ancestres al nostre mar”. La performance d’expressió corporal explora des del moviment diferents paisatges o situacions que tenen com a protagonista el mar. Des del mite d’Ulisses i les sirenes, passant per criatures i mostres mitològicss, fins les lluites entre pirates en alta mar. També hi ha espai per a la reflexió amb escenes com les dels migrants que perden la vida al mar buscant arribar a Europa o reflexions de caire mediambiental buscant la reducció del plàstic als nostres mars.

La idea de l’espectacle sorgeix de la voluntat de fer un projecte similar al Tots dansen-Mapadeball. Davant la impossibilitat de participar al projecte Mapadeball enguany a conseqüència de la situació de la pandèmia del coronavirus, els departaments de música i educació física van idear aquest projecte que ha estat també creat amb les pròpies idees de l’alumnat i amb elements i detalls inspirats en d’altres espectacles d’anteriors edicions del Tots dansen.

Podeu veure l’espectacle complert al vídeo següent