Cloenda del taller de rima amb Versembrant

El divendres 9 d’abril s’ha realitzat l’última sessió del taller de rima i de rap que hem realitzat amb l’Escola popular  VERSEMBRANT i en la qual ha participat tot l’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut El Vern. En total cada grup de 4t ha dedicat 6 hores a la creació d’un rap que parli de les emocions i sensacions en relació al nostre context actual. El resultat han estat 3 produccions i una producció extra en forma de cançó d’estil rap que es van enregistrar al Casal de Joves El Kaliu.

La primera sessió la va realitzar Pau Llonch, cantant, productor i arranjador de la banda de rap AT VERSARIS, la segona sessió la va portar Alba( Bittah), component del grup TRIBADE i l’última sessió pel productor musical Patxi Vasili.

L’alumnat de 4t ha gaudit de tot el procés des de l’escola Versembrant i els han felicitat per la qualitat de les seves produccions. Properament un parell d’alumnes i dues professores del Vern sortiran a un programa de Catalunya Radio per explicar la seva experiència.

Al carrussel, podeu veure  algunes fotografies( clicant sobre elles) i vídeos de resum dels tallers i accedir a informació sobre Versembrant i els tallers i activitats que difonen.

Tot aquest treball no hauria estat possible sense la col·laboració de la Regidoria de joventut de l’Ajuntament de Lliçà i sense el suport de professionals del Kaliu.

El resultat final de les gravacions el podeu escoltar a la llista de reproducció que tenim al nostre canal de Soundcloud.