Presentació del programa Mapadeball

Divendres 9 de gener hem assistit amb el nostre alumnat de 2n d’ESO a la presentació del programa de dansa Mapadeball, en el qual participem des de fa 8 cursos.

La presentació, que es va fer al Teatre Auditori de Granollers, ens va permetre conèixer el projecte d’enguany, que s’anomena Altres Mirades i que ha estat creat per les coreògrafes Noemí Ventura i Clàudia Moreso.

Després de la presentació vam poder gaudir de l’espectacle Around The World de la companyia catalana Brodas Bros que va deixar totalment impressionats a tots els assistents.

Mapadeball és un projecte adreçat a professorat i estudiants d’instituts d’ensenyament secundari que té per finalitat introduir, promoure i donar a conèixer el llenguatge del moviment i la dansa contemporània al públic jove. És un projecte educatiu integrador que, sense treure valor al treball de cos i la seva consciència, aporta també valors com l’esforç, la responsabilitat, la generositat, el compromís i la constància.

El resultat final de tot el procés es podrà veure el 14 de maig al mateix Teatre Auditori.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut