Els centres participants al MC MobEdu preparen les primeres mobilitats

Els centres que participen al microconsorci MobEdu del CETE* estan preparant les primeres mobilitats de job shadowing a Kildare (Irlanda) i a Aalborg (Dinamarca). Aquestes mobilitats es duran a terme del 19 al 23 de setembre.

L’Institut Miquel Bosch i Jover i l’Escola Sagrats Cors visitaran la Kildare Town Community School a Kildare, Irlanda. Les escoles Marià Fortuny, Santa Maria del Mar i Sagrats Cors visitaran la Filstedvejens Skole a Aalborg, Dinamarca. Finalment, els instituts Badalona VII, Camps Blancs i Torre del Palau visitaran UngAUC també a Aalborg, Dinamarca.

En aquests moments, tots els centres estan preparant el seu programa d’activitats durant la visita, conjuntament amb els responsables de les escoles que els acolliran.

#mcmobilsedu #CETE+