Realització de la jornada “Implementem”

El dilluns 26 d’abril es realitzarà, en format seminari web, la jornada “Implementem” de 17:30h a 19h. Aquesta jornada abordarà la implementació i l’avaluació del projecte del pla mòbils.edu.

Aquesta és l’escaleta de la jornada:

Seminari web de la Jornada Implementem

Enllaç a la Sala

17:30 a 17:35

Presentació de la jornada (5′).

Responsables de l’ACD.

17:35 a 17:45

Informacions diverses sobre el desenvolupament del pla mòbils.edu

Olga Godoy i Oriol Codina (ACD).

17:45 a 18:10

Presentació i anàlisi dels resultats del qüestionari d’autoavaluació de l’ús dels dispositius mòbils

Judith Balanyà i Janaina Minelli (URV).

S’analitzaran els resultats del qüestionari d’autoavaluació sobre l’ús dels dispositius mòbils a l’educació que els docents participants en el pla mòbils.edu vau realitzar a partir del curs Odissea de mòbils.edu durant el primer any de desenvolupament del programa.

Aquesta eina d’autoavaluació va ser desenvolupada per professorat de la Universitat Rovira i Virgili. S’ha fet focus en 7 elements didàctics de l’ús dels dispositius mòbils en els processos d’ensenyament i aprenentatge: El contingut, les estratègies metodològiques, les activitats, l’avaluació, els recursos mòbils, els espais tecnològics d’aprenentatge i el docent.

18:10 a 18:35

Idees pràctiques i recursos per a la recollida d’evidències en la implementació dels projectes

David Rodríguez (UAB).

Es proposaran idees pràctiques i recursos per tal que els centres educatius els tingueu en compte per fer la recollida d’evidències durant la implementació dels vostres projectes, i així de cara a l’any vinent, tenir en compte aquest recull d’evidències per portar a terme el procés avaluatiu del projecte.

18:35 a 19:00

Valoració de la implementació del projecte mòbils.edu des de la visió de l’alumnat

Escola Espai 3.

IE Daniel Magrané.

INS Montbui.

Alumnes de l’escola Espai 3, de l’institut escola Daniel Magrané i de l’institut Montbui compartiran la seva valoració i la seva visió sobre el que està suposant la implementació del projecte del pla mòbils.edu en les seves aules.

Finalment, també es realitzarà una petita taula rodona on es parlarà sobre quines dificultats s’han trobat durant la implementació del projecte i quines propostes de millora es veuen convenients.