Jornada “Avaluem i consolidem”

El dimarts 26 d’octubre es realitzarà, en format seminari web, la jornada “Avaluem i consolidem” de 17:30h a 19:30h.

Es duran a terme dues ponències relacionades amb la temàtica del seminari, així com una taula rodona formada per docents de centres participants en el programa mòbils.edu en la qual valorarem i reflexionarem sobre el procés d’implementació dels projectes, l’avaluació i la consolidació de la innovació en els centres educatius.

Finalment, us donarem una visió global sobre el programa i presentarem el document de la memòria.

Aquesta és l’escaleta de la jornada:

Seminari web de la Jornada Avaluem i consolidem

Enllaç a la Sala

17:30 a 17:35

Presentació de la jornada (5′).

Benvinguda a càrrec de Roser Cussó, Cap de servei de l’ACD.

17:35 a 18:35

Consolidar i avaluar la innovació en el centre educatiu

Olga Esteve.

S’abordarà, com a través d’evidències, es poden identificar i justificar millores en l’actuació docent i/o institucional, així com analitzar els efectes que aquestes millores produeixen tant en la cultura i en la línia pedagògica del centre educatiu com en els aprenentatges de l’alumnat.

18:35 a 19:00

Presentació i anàlisi dels resultats del qüestionari “Ús de l’eina d’Autoavaluació dels dispositius mòbils a l’educació”

Judith Balanyà i Janaina Minelli (URV).

Es presentaran i s’analitzaran els resultats del qüestionari d’usabilitat adreçat a professorat participant en el pla mòbils.edu que ja prèviament havia respost al qüestionari d’Autoavaluació sobre el seu nivell d’ús dels dispositius mòbils a l’educació.

S’abordaran els 7 elements (Contingut, Estratègies metodològiques, Activitats, Avaluació, Recursos Mòbils, Espais tecnològics d’aprenentatge i El docent)  inclosos en el qüestionari a partir de quatre focus grups.

19:00 a 19:20

TAULA RODONA: “La implementació i avaluació dels projectes i la planificació de la consolidació de la innovació en el centre”

Escola Josep Mª Madorell, INS Joanot Martorell, INS Torre del Palau i INS Marta Mata.

Modera: Abel Gálvez (CRP del Vallès Occidental II)

Els participants de la taula rodona debatran sobre la implementació i l’avaluació dels projectes, i la planificació de la consolidació de la innovació en el centre a partir de la seva pròpia experiència.

19:20 a 19:30

Informacions diverses:

* Estat global del programa.

* Avaluació del projecte i de la memòria.

* Nodes mòbils.edu (Targeter dels projectes i Sinapsi: recopilatori d’articles) i Toolbox.

Olga Godoy i Oriol Codina (ACD).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *