FEM TRANSVASAMENTS!

Aquesta és una activitat estrella a la nostra escola, principalment al nivell d’un a dos anys. Utilitzem la taula d’experimentació, amb la fireta de metall,i en aquest cas els hem posat arròs, llenties i pistons.

Ens agrada perquè els agrada! Un dels principals objectius que tenim a l’escola és que els nens i nenes gaudeixin de les propostes que els fem. En aquesta proposta veiem que s’hi entretenen molta estona, que es concentren, que proven coses, que busquen les possibilitats, en definitiva que hi gaudeixen. I si gaudeixen, aprenen!

A part sabem que l’aprenentatge en aquestes edats es dóna a través dels sentits i la manipulació, i és bàsicament el que fan en aquesta proposta: mirar, palpar, tastar, fer sonar…

En definitiva, es tracta d’una experiència sensorial on agafen destresa en la motricitat fina, i on s’utilitzen materials naturals que sempre donen més possibilitats d’imaginació i descobriment.

Una proposta interessant i atractiva en la que sempre despertem la seva curiositat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *