Instal·lacions

L’edifici de l’escola consta de dues plantes, a la primera planta trobem la direcció, les aules dels grups de mitjans, conills, esquirols i mussols; l’aula de nadons, cargols; una terrassa/pati i un magatzem.

A la planta baixa, podem trobar les aules del grups de grans, lleons, girafes i elefants; l’altre classe de nadons, tortugues; la cuina, el pati, la sala sensorial i la sala de mestres.

L’escola també disposa d’ascensor per tal de facilitar la mobilitat.

• AULES AMPLIES I LLUMINOSES
  • CUINA PRÒPIA
  • CALEFACCIÓ RADIAL

El centre disposa de:

– Vestíbul

– Zona per a cotxets

– Despatx de direcció

– Lavabo per adults

– Passadís ampli que fa la funció de sala polivalent (un a cada pis, tot i que el del pis inferior és més gran)

– Sala de la llum i la foscor.

– Sala de mestres.

– Canviador i lavabo per les educadores.

– Lavabos pels nens/es (dins l’aula) .

– Pati.

– Terrassa.

– Cuina-officce.

– Diversos magatzem

– Sala de neteja.

Els espais a l’escola bressol són amplis, s’orienten per aprofitar la llum solar i compleixen amb els requisits de seguretat i d’accessibilitat, garanteixen la visibilitat.

Estan preparats amb intencionalitat educativa, amb l’objectiu que els infants, a través del joc, hi puguin desenvolupar les capacitats motrius, cognitives, emocionals i de relació.

La distribució i l’organització dels espais, tant interiors com a l’aire lliure, està pensada per generar un entorn físic segur i acollidor i una atmosfera càlida. A l’escola bressol s’ofereixen materials que generen el joc i la descoberta dels infants. Finalment, destaquem que el centre disposa d’una calefacció radial per tal d’oferir als nostres infants el millor clima per desenvolupar-se i explorar el món que els envolta.