Consell Escolar

El Consell Escolar és un òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres.

El Consell Escolar està compost per:

• President/a: Adriana Saborit
    • Regidor/a de l’àrea d’educació: Carme Terradas
    • Dos representants dels pares i mares:
          • Júlia Arce
          • Gemma Prats
    • Dos educadores membres del claustre:
          • Magda Aguarón
          • Anna Campins

El Consell Escolar es reunirà com a mínim i en sessió ordinària un cop cada trimestre del curs escolar (de setembre a juny).

Les funcions i competències del Consell Escolar són:

• Decidir sobre l’admissió dels nous alumnes, en funció de les places existents i dins del marc de la normativa vigent.
    • Establir les directrius per a l’elaboració del projecte educatiu de l’escola, aprovar-ho i avaluar-se el compliment.
    • Aprovar la proposta del Reglament de Règim de Funcionament Intern i fer-ho complir.
    • Avaluar i aprovar la Programació General de Centre que, amb caràcter anual, elabori el claustre d’educadores.
    • Avaluar i aprovar la memòria anual d’activitats de centre.
    • Vetllar pel compliment de la normativa vigent a Catalunya referent a les escoles bressol, així com perseguir la millora de la qualitat pedagògica, sanitària i assistencial de l’escola.
    • Establir les relacions de col·laboració amb altres centres amb finalitats culturals i educatives.
    • Establir els criteris sobre la participació del centre en activitats culturals, esportives i recreatives, així com aquelles accions assistencials a les quals el centre pot prestar la seva col·laboració, escoltades les associacions de pares.
    • Conèixer la proposta del Claustre d’educadores pel que fa referència a l’elecció del director/a del centre.