ÉS NADAL !

A l’escola de sempre hem cel.lebrat les festes, una d’elles el Nadal.

Creiem que és una manera d’introduir als infants a la cultura, tradicions i costums catalanes.

Sempre sense perdre la nostra manera de fer, és a dir, plantejant propostes que els interessin, els motivin i en les quals gaudeixin.

La panera de Nadal plena d’objectes nous ja que només surten a aquesta època, figures de pessebre, espumillón, llumetes, boles, pare noels tous, tionets durs…. i moltes coses més.

També introduïm noves cançons, les nadales, les clàssiques i les més modernes…totes els fan ballar.

No deixem de banda el llenguatge plàstic, aquest cop pintem pinyes i estrelles, i en surten, com sempre, obres d’art.

I una activitat estrella i diferent, anem a buscar el Tió, el qual cuidarem i alimentarem per que ens “cagui” algún regalet.

Hauran fet noves descobertes doncs, que a casa aquests dies es reforçaran !

I aquest any tan especial l’escola s’ha omplert de màgia i il·lusió, doncs hem tingut la visita del patge del Rei Melcior i li hem donat les cartes! També hem fet cagar el tió.

I per recuperar-nos de tantes emocions la Tere i la Isabel ens han preparat una bona escudella de Nadal.

I si Nadal és joc i alegria fem que sigui Nadal cada dia !

Us desitjem bones Festes a tots !

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *