XV Jornades d’Innovació a l’Etapa de l’Educació Infantil: Què entenem per qualitat a l’educació dels 0 als 6 anys?

El passat cap de setmana l’equip educatiu de l’escola bressol Pota Roges de Cervelló va ser convidat a les XV Jornades d’innovació de la UAB, col·laborant en el taller “Educació en la Natura” juntament amb l’escola El Puig d’Esparraguera.

Una oportunitat per compartir i vivibilitzar un dels projectes que identifiquen a l’escola i que formant part del nostre dia a dia. Un projecte consolidat que respon a la necessitat d’apropar a la infància a la natura i connectar amb ella de manera directa i significativa.

Estem encantades de l’acollida que vam rebre i de l’enriquiment que va suposar participar en les jornades.