Sortida UAB

Recerques per Aprendre té la finalitat de donar a conèixer als alumnes de batxillerat la recerca que es du a terme a les diferents facultats de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Emmarcat en aquest programa, els alumnes de Reptes en Biologia i Geologia de 1r de Batxillerat, i alguns alumnes de Biologia de 2n de Batxillerat van visitar la Universitat Autònoma de Barcelona el passat 15 de desembre.
A la facultat de Veterinària van assistir a la conferència “Sensors i animals: L’era de les noves tecnologies per avaluar el benestar animal” a càrrec de Pol Llonch, professor del departament de Ciència Animal i dels Aliments de la UAB.
A la facultat de Ciències vam escoltar la conferència “Geologia i volcans: l’erupció de la Palma” a càrrec d’Oriol Oms, professor del departament de Geologia de la UAB.
També vam tenir l’oportunitat de passejar pel campus i veure l’ambient universitari.
Les dues conferències van ser molt interessants i ens van permetre conèixer de prop els projectes de recerca dels dos ponents.