El passat 17 de juny, l’alumnat de 1r d’ESO va gaudir d’una jornada de convivència i activitats a l’aire lliure, recorrent diversos parcs del municipi. La sortida va finalitzar a la piscina municipal d’Abrera, on els alumnes van poder refrescar-se i compartir una estona de lleure en un ambient distès i participatiu.
Des del centre, volem agrair a l’Ajuntament d’Abrera la col·laboració i els serveis prestats, que han contribuït al bon desenvolupament d’aquesta activitat.

